header

header

måndag 4 maj 2015

Kom på att jag ju också sytt...

Var så fokuserad på att inte glömma någon som bidragit till insamlingen, att jag glömde bort min egen sömnad 😜 men jag har också sytt och det har varit med glädje som jag suttit vid maskinen och fått ihop dessa små små kläder!

De flesta av tygerna som jag har använt mig av, har jag fått skänkt av medmänniskor! Om ni följer denna bloggen och inte ser era tyger i plaggen nedanför, så kommer det att sys i era tyger framöver. Detta är första inlämningen men långt ifrån den sista ❤️

Knapparna som jag knappat bodys och heldresser, har jag fått skänkt av fina Laila Estvall ❤️


Imorgon är det dags - ska bli så roligt att få överlämna 45 set med bodys, byxa och mössa, 27 set med heldresser och mössa, 27 singelmössor, 7 mössor med matchande dregglisar och 9 filtar ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar